Rabu, 2 September 2009

Salam Perkenalan




Assalammualaikum dan salam sejahtera....


Salam perkenalan buat mereka yang sudi menjengah ke laman blog saya.....
Farizul Collection......
Di Farizul Collection, saya menjualkan pelbagai barang perhiasan wanita. Gelang, rantai leher dan cincin kristal. Kerongsang, Baby Brooch, Minyak Wangi, Aneka Kain Pasang dan Tudung. Selamat Membeli-belah.
Sekiranya anda berminat membaca novel....bolehlah mendapatkan ringkasan cerita (sinopsis) novel. Selalunya ringkasan cerita itu, saya buat selepas selesai membaca sesebuah novel. Dengan cara ini, saya harap saya dapat membantu rakan-rakan yang minat membaca novel memilih novel yang menarik jalan ceritanya. Kebanyakkan buku novel tersebut, saya sewa di The Book Chest, The Mall. Selamat Membaca.
Dan sekiranya anda minat memasak, bolehlah mencuba resepi yang saya paparkan. Kebanyakkan resepi itu, saya perolehi dari keluarga dan rakan-rakan. Mudah dan ringkas penyediaannya. Selamat Memasak.
Akhir sekali....sambutlah salam perkenalan dari saya. Dan setiap dari anda yang menjadi ahli...akan menerima cendermata persahabatan dari Farizul Collection.

Tiada ulasan: