Khamis, 29 April 2010

Akhirnya....

Akhirnya....setelah difikir semasak-masak dan seranumnya..
dan ditimbang dari segala aspek berserta dengan
pendapat daripada rakan-rakan di FACEBOOK....

AKHIRNYA.....
aku membuat keputusan untuk membantu dia...
Biarlah...apa yang pernah dia buat pada aku dulu...
aku lupakan seketika...lantas aku terus IM dia...

Aku : Salam...Saya dah buat keputusan...
Dia : Salam...Iye....
Aku : Saya akan bantu awak selesaikan masalah awak...
Dia : Really...Terima Kasih banyak-banyak....Saya jugak nak mintak maaf....
Aku : Maaf...utk apa...? (sengaja aku tnya)
Dia : Suatu hari...awak akan tahu jugak...Terima kasih sekali lagi.

Aku teringat kata seorg teman....balaslah kejahatan dengan kebaikan...
nescaya kau akan rasa kenikmatannya....

BENARKAH....?

2 ulasan:

suri berkata...

salam..
nape ni kak? bunyi cam hening sahaja..

kwn mintak tolong ke? huhu..klu nak bntu birlah ikhlas kak..

jika dia pernah wat silap kak mfkan jelah..sb manusia mmg bgtu..

mmg hati sukar nak lupakan..tapi kuatkan smgat yer kak

Fida berkata...

dah settle pun....